Friday, November 5, 2010

La Misión- The Mission

La Misión- Traducir las letras de una canción de Reggaeton cada día

The Mission- Translate the lyrics of a Reggaeton song every day

Algunas me van a preguntar por que quiero hacer eso y yo les digo que es porque me fascina la música reggaeton y siempre ando traduciendo las letras en mi mente mientras que voy manejando. Así que, porque no comparto mis traduciones con el mundo??? Además quiero mejorar mi español... así que disculpame cuando escriba algo mal or cuando traduzca algo mal. Dame sus sugerencias y sus consejos y disfruten de mi Blog! Todo los blog posts van a ser en inglés y español.

Some people are going to ask me why I want to do this, and I'll say it's because Reggaeton music facinates me, and I am always translating lyrics in my head while I'm driving. So, why don't I share my translations with the world? Also, I want to improve my Spanish, so, forgive me when I write something wrong or when I translate something incorrectly. Give me your suggestions and advice and enjoy my Blog! All of my Blog posts are going to be in English and Spanish.

No comments:

Post a Comment